Pages

Saturday, December 20, 2008

Adek beradek ke?? Hrmm..

Hari ni keje macam biasa je.. Cuma aku ada overtime dari pagi dan continue sampai malam.. Hrmmm.. Ada situasi yang x best aku rasa masa hari ni.. Rasa macam 'habis madu, sepah dibuang'... Hrmm.. Hanya pasal benda kecik, ada org tarik muka plak ngan aku... Aku x kisah jika benda tu tak ganggu aku... Ni tak pasal2 nak gaduh.. Mungkin ada kaum-kaum dia kot.. So, nak tunjuk 'belang' la kan.. Bagi aku kan 'whatever!!' la.. Hrmm.. Aku rasa sedih sangat, x jangka bende macam ni pun leh jadi.. Dari gelaran adek beradik 'angkat'dah jadi macam musuh.. Xpelah.. Aku cuma nak hidup aku happy je masa keje, dan bila benda macam ni berlaku, betul gak kata kawan aku.. Perangai org dewasa lagi lebih macam budak2 dari budak sekolah tadika punya peranagi.. Hrmm... Aku frust gile la.. Waaaa.... So korang berhati2 la ngan manusia kat luar tu.. Macam-macam perangai dan berhati-hatilah.. Aku anak sulung dalam keluarga kandung aku.. So bila ada kakak and abang ni aku jd happy la kan.. Tapi nampaknya.. Walau family aku berombak besar melanda pun, kami masih kukuh.. Hrmmm.. Aku rasa die org ni bila takda kawan baru cari aku la.. Sebenarnya benda ni dah berlaku 2, 3 kali.. Tapi aku ni jenis pemaaf.. Nak buat macam mana.. Hrmmm.. Kawan aku dah bising-bising suruh jangan layan mereka.. Tapi.. susah la.. Hrmm.. Bila difikirkan, xde susahnya tak layan mereka sebab aku dah makan dalam sakit hati nih.. Patut la org cakap macam-macam pasal die org.. Memang teruk pun perangai.. Geram aku.. Susah nak layan org yg anggap diri tu bagus.. Aku doakan yang terbaik untuk die org dan moga Allah s.w.t tunjuk sesuatu kat die org.. Tak baik sakitkan hati org.. dan bersangka buruk kat org lain... So.. Please jaga diri korang bila bergaul ngan spesis suka take for granted.. Better cari kawan yang 'give and take' dan korang juga berperangai 'give n take'.. Adios..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails