Pages

Wednesday, December 24, 2008

Rest Day at home..

Arghh.. bosannya.. Bangun awal hari ni.. Jam 5.30 pg.. Aku solat dan kemas2 rumah.. Masak untuk perut sendiri.. Fuhh.. Bleh jd isteri mithali nih.. Hehehe.. Then tengok2 tv... Sedar2 dah jam 12.30 pm.. Apa nak buat lagi.. Nak layan internet, broadband maxis aku ni agak lembab.. Maybe aku tinggal kat tingkat enam.. Tapi masa aku beli dulu, jurujual tu cakap bleh juga guna.. Aku pun tanya gak sama ada leh guna ke tidak? mana tau coverage tak berapa bagus ke kan.. Sebab aku pun belajar based on IT field.. So, bila dah jawab macam tu, aku setuju la guna broadband nih.. Tapi hampeh.. Hrmm.. Dah bosan2 ni, aku layan la semua cerita kat astro nih.. Sampai tertido... Ngeee...

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails