Pages

Friday, December 26, 2008

Terima Kasih.. Kasih Mu Diterima..

Hye semua..
Hari ni aku keje pagi.. Bangun agak awal.. Pi keje, dah sampai ofis baru leh solat.. Dalam jam 6.56am aku solat.. Semoga aku dirahmati.. Amin.. Keje macam biasa la kan.. Cuma ari sakit perot ya amat sangat.. Huhu.. Pastu sayang aku ni bank in duit belanja dapor.. hikhikhik.. Terima kasih sayang.. Tau2 je saya ni takda duit.. Hahaha.. Dah ada duit leh la beli pembalut hadiah untuk wedding kawan2 ni.. Fuh.. Banyak majlis sekarang ni.. Kebanyakan kawan2 aku dah bertunang dan nikah.. Alhamdullillah.. Moga jodoh mereka berkekalan ke akhir hayat dan berbahagia.. Banyak juga la stok hadiah kena beli.. Takpela.. nanti aku punya majlis dapat gak hadiah.. hehehe.. Rasa sedih plak bila tengok org kawen nih.. Maybe tangisan dalam kegembiraan.. Shukur lah.. Aku cuma rasa sangat bangga dengan kejadian Allah s.w.t ni.. Mana xnya, jodoh pertemuan semua ni.. X boleh dipikir oleh akal manusia.. Ada yg couple bertahun n dijodohkan ngan org lain.. Bermakna nikah kawen ngan org lain.. Susah nak ditafsirkan.. Moga jodoh aku ngan Saiful Naim sampai ke jinjang pelamin dan akhir hayat bahagia..
Macam mana la jika pasangan dah sacrificed macam2 dan akhirnya x bersatu dalam ikatan yg sah? Fuhh.. Takutnye aku... Subhannallah diatas kejadian Allah s.w.t nih.. Wallahwualam..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails