Pages

Monday, December 15, 2008

Tido.. Tido..

Ari ni balik keje jam 8.15pg.. Mandi and telefon dan bersms sampai jam 9 pg terus tertido.. Tak sempat nak pakai pelembam muka.. Hrmm.. Boleh plak aku bangun lewat jam 6.30pm.. Waaa.. Terlepas solat zohor dan asar.. Terperanjat aku.. hehehe... Mak dah bising, sebab die telefon aku, tp aku tak angkat.. hehehe.. Tak sedar la.. Sorry mak.. Keje 3 shift ni letih gak.. Macam keje kilang.. Hmm.. Ape pun aku bersyukur.. Dah bangun tido, aku lapar la plak.. Buka freezer, takda apa nak masak.. Ada nasi basi plak dalam periuk.. Adoh.. Potong selera betul la.. Last sekali cari maggi.. Ada pun.. Masak sepaket.. Maggi curry Tasty Delight.. Sedap gak maggi baru nih.. hehe.. Dah kenyang. layan tv jap.. Tetiba mak balik jam 8.30pm.. Ingat kan kena marah.. Nasib baik tak.. Hehehe.. Jam 9 pm adek aku plak datang ngan suami n anak die.. Baby qistina dah besar.. Die org bawak nasi lemak.. Rezeki.. Rezeki.. Hheehhe... Dah makan nasi lemak, ngantuk plak.. Nak ilangkan ngantuk, main ngan anak sedara sampai jam sepuloh suku.. Huish dah lambat nih.. Siap untuk pi keje.. Masuk jam 11 mlm.. Alhamdullillah aku sampai ofis jam 10.58pm.. Hhehe.. So, working tonite.. Cheers!!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails