Pages

Tuesday, January 6, 2009

Hello... Im back!!

Uisshh dah lama x update blog.. Lama gak.. Maklum la busy keje and tido.. huhu... Apa yg berlaku eh selama aku x berblog nih... Hrmm.. Biar aku pikir sekejap.. Hehehe.. Masa awal muharam ari tu aku keje.. Pakai baju kurung gitu... Walaupun on public holiday.. Hhehehehe.. Azam tahun baru nak lebih dari biasa dan laksanakn apa yg belum setle lagi.. Ada gak azam tahun lepas tak dilaksanakan.. Biasa la tu.. Sebab semuanya berkaitan ngan duit.. Hrmm.. Moga rezeki tahun ni lebih dan bahagia dunia akhirat... Kesimpulannya aku nak segalanya seimbang.. Baru la sehat..
Hrmmm.. buat masa ni, aku xda masalah lagi la ngan yg lelain tu.. Kat office pun semuanya dah ok.. Dah dewasa ni, kena pandai berdikari walaupun keadaan sekeliling macam seperti di taman taska.. Hhahahahaha..
Apa yang happy eh baru2 ni.. Hrmm... Owh.. Sayang aku belikan bag sekolah untuk aku.. Wahhh bestnye.. Die support aku untuk kejar cita2 sampai hari ni.. Aku pun macam tu juga.. Hhehehehe.. Rindu sangat kat die.. Dah beberapa bulan tak jumpa.. Bila dah jumpa, makin cerah dan berseri kulit dia.. Cewah!! Hhehehe.. Walau apa-pun, saya sayang awak dari awal saya kenal awak.. hehehehe..
Actually aku nak birthday surprise untuk die.. Lokasi kat Pizza Hut.. Hhehehe.. Menjadi juga.. Mana x nya, aku cakap aku hadiahkan sesuatu yg x logik kat die.. Hhehehe... Syhhhh.. Rahsia.. Tapi akhirnya aku acah je.. Aku hadiahkan sesuatu yg boleh de guna sampai bila2 dan berguna untuk masa sekarang, belajar, masa depan dan bila2 lah.. Hehehehe.. Penat aku survey hadiah tu.. Huuhhuhh.. Dengan izin Allah s.w.t aku dapat gak beli barang tu.. Alhamdulillah.. Hrmm..
Malam tahun baru 2009 ari tu.. Aku dok tido kat umah je.. Hheehehe.. Malas aku nak join org ramai nih.. Hrmmmm... Kat astro tu ada.. Hhehehehe..
Sekarang ni, aku dok tunggu bonus dari offis aku.. Kot kot dapat la kan.. Aku keje kat sini baru setahun.. 7hb Jan ni la genap satu tahun.. Hhehehe.. Alhamdulillah.. Moga aku diberkati.. Amin...

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails