Pages

Friday, February 6, 2009

Back to school aka college

Holla semua.. lamanye x berblog.. huhu.. busy dengan tido je.. hehe.. Hari in 06 Feb 09 aku dah start sem baru.. Hopefully aku leh abiskam study sampai end of this year.. Kalau dikira2. ditolak tambah ngan extend sem yang lepas dan continue kat tahun ni.. Aku amik diploma dalam masa 5 tahun beb.. Hwahwahwa.. Terkezut gak bila kira2 balik.. Hhehehe.. Nak buat macam mano.. Rezeki takdo lagi.. Kumpul duit dulu le kan.. Hmmm.. Alhamdulillah tahun ni aku sambung balik.. Ikutkan aku nak abis kan study dr tahun lepas lagi.. Tapi, duit xda dan ditambah ngan pelbagai tanggungan dan keborosan aku ni.. So, pospon la... Hikhikhik..
Semangat berkobar2 nak masuk sem baru sampai beli bag sekolah baru, alat2 stationery and kompol duit lew.. Huhu.. So.. KLMUC here i come!!!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails