Pages

Friday, July 10, 2009

.bosan.

Adoi... Bosannya hari ni.. Tempat keje ok je.. Mungkin aku dapat rasakn beberapa kepala yg tak suka kat aku dan aku perasan dari memek muka org tu.. Ishh.. Nasib baik la Allah s.w.t tu bagi aku pelbagai musibah, masalah dan pengalaman.. Lihat lah sekarang.. Aku jadi semakin tabah mengahadapi dugaan.. Biarlah apa mereka nak umpat keji, cakap apa pun.. Janji aku bahagia ngan usaha dan titik peluh aku.. Lagi pun.. Korang bukannya nak dengar betul2 tiap bibit kata dari mulut aku.. Aku bercerita pun korang argue dan buat muka ala2 mendengar, tapi masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.. Takpe, wait n see je lah.. Mungkin bila korang dah rasa keadaan tu, baru lah korang faham.. Aku kalau boleh xnak doakan perkara macam tu... Tapi itulah hakikat manusia.. Tak pernah nak faham.. At least cuba la memahami.. Hrmmm.. Anyway.. Kakak2 atau abang2 yg ruby anggap macam adik beradik tu, jangan tinggalkan ruby terkapai2 k.. Ruby lemah.. Huhu..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails