Pages

Thursday, July 9, 2009

Hari baru sebagai Fiza.. Hahaha

Hari ni hari aku masuk keje.. Jumpa Abg Zaid, Kak Sal, Kak Rina, Abg Bob, Alice, Sham, Abg Shah and Cida.. Perkenalkan diri sebagai fiza kat abg zaid.. Sebab dia yg tanya.. Hahahaha.. Nakal tul.. Awal masuk dah ketawa.. Seronok.. Alhamdulillah.. Aku rindu saat ni.. Happy.. Kalu boleh sampai bila2 nak macam ni.. Aku dah terlalu serabut dengan masalah.. Kalau boleh, biar la ada satu tempat yg boleh aku release tension.. Tak semestinya pegi vacation sahaja.. Hrmmm.. Bersyukur sangat.. Sape2 yg x suka kat aku tu, its your problem.. Not mine.. Huhu.. Aku nekad dan berazam nak keje sungguh2 dan cari rezeki halal.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails