Pages

Friday, July 24, 2009

Hari ni hari best.. Penghulu Hari la katakan.. Hehehe..



Hari ni aku masuk keje lambat... Jam 9.15 am sampai kat office.. Kahkahkah.. Hehehehe.. Takpelah.. Bos aku memahami.. Aku kan tak berapa sihat.. Hrmm.. Aku pi office buat keje macam biasa.. Cuma.. Ari ni x sebusy awal bulan.. Kepala pun dah setting cuti ari sabtu ahad.. Bos aku plak bleh buat lawak.. Time aku nak pi rehat, aku cakap la aku, sue n si syam nak pi makan kat UDA... Boleh la plak BOS aku cakap, "Korang makan kat UDA?? abg bob nak cakap ni.. Kalau tak cakap berdosa pulak nanti.. Tapi xpalah.. Lain kali je.." Kita org ni punye la conscious nak tau amende.. Mana la tau ada benda asing ke.. Hmmm.. Last sekali, die cakap.. "Kat UDA, die org masak, die tabur,... garam dan ajinomoto lebih" Wakakakakaka.. Siut betul.. Boleh dikatakan yg tertipu adalah, aku, sue, rina dan syam.. Kahkahkah... Ini untuk release tension jew.. Lawak2.. Then sambung keje.. Hehehe....

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails