Pages

Saturday, July 11, 2009

Jogging at Tasik Titiwangsa



Alahai... Aku dah le malas nak berjogging.. Tapi badan kurus aku nak.. Ahahaha.. Nasib baik la si Saiful Naim ni kerah aku untuk pi jogging.. Dia datang amik aku kat rumah pun, aku tak siap lagi!!! Hahahaha.. Nasib baik die seorang yg penyabar... Saya sayang kamu Saiful Naim.. Hheheehe.. Die sampai rumah jam 3 petang.. aku leh lepak2 lagi tengok tv.. Konon2 nak ngelat pegi jogging.. Jam 4 die tegur lagi "nape x siap lagi?".. Die bisik je la kan.. Kalu mak aku dengar aku malas macam ni.. Mampos kena marah.. Aku masuk bilik.. On computer, main internet.. Them die tanya aku buat ape? Aku cakap pdate blog.. Terus die keluar.. Merajuk.. Hahahaha... Then aku pun bersiap.. Jam 5.30 baru gerak pi Tasik Titiwangsa..

Sampai kat sana aku tak jogging pun.. Jalan je.. Saiful Naim dah hangin dengan aku.. Suru lari xnak lari.. Hhehehe.. Then die jalan laju2.. Tinggalkan aku.. Aku plak merajuk.. Then baru jogging.. Wah.. Stamina kami not bad juga.. Separuh tasik la aku berlari.. Ahhahahaha.. Tak larat lorh..

Kami balik jam 7pm.. Ni ada la gambar posing2 kat Tasik Titiwangsa...

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails