Pages

Wednesday, July 29, 2009

Keje + Ngantuk + Kering = Bila la nak gaji nih.. Hrmm..




Waa.. lagi sehari.. Aku tak tahan kekeringan nih.. Belanjawan bulan august dah keluar.. Macam2 nak kena bayar.. Duit rumah, bil utiliti, wimax, water filter, elaun mak, vacation (p/s= aku dalam kemurungan yg melampau dan harus pergi bercuti).., duit raya.. Waa.. Kalau la masa kecik2 dulu dapat gak duit raya.. Sekarang ni tunjuk muka pun belum tentu dapat duit.. Walaupun aku tak kawin dan masih belajar + kerja... Waa.. Diploma pun tak abes lagi.. Mano den nak cari wang lebeh ni.. Pasal duit ni bleh pening kepala.. Takpelah.. Follow with the flow.. Hrmmmmm... Anyway, aku kesian ngan mak aku.. Aku pun kekadang terlupa nak bahagiakan dia.. Sebab aku pikir duit je bleh buat die tenang.. Loan nak kena bayar dan barang kemas yg kat pajak gadai yg bekas ayh tiri aku pi pajak.. Bodoh punya jantan.. Menyusahkan je.. Maaf mak, raya aidilfitri tahun ni pun along tak dapat balik kampung walaupun mak merajuk macam mana sekali pun.. Angah, Jamil, Qistina and Aya kan ada.. Along nak kumpul duit lebih.. Along pon sesak nafas seperti mak..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails