Pages

Thursday, July 2, 2009

Keliru..

Aku keliru dan buntu hari ni.. Aku terasa tak best keje.. Tiada rasa happy dan semangat bekerja.. Aku tertunggu kerja apa yg perlu aku buat.. Dsini seperti didalam suasana sekolah.. Aku ada perstiwa pahit masa disekolah.. Aku diarah buat itu ini semasa disekolah.. dan perasaan itu kembali lagi.. Sekarang zaman bekerja.. aku pun x tau la sama ada nak bekerja disini atau tidak.... Aku ada pngalamn kerja, bila aku kerja disini.. aku diperlekehkan oleh seseorg dan dipandang serong.. Aku buntu.. Baru 3 hari bekerja, aku dah mc sebab sakit perot dan migrain.. aku rasa kerja ini x serasi dengan aku.. tetapi aku akan cuba... mungkin mula2 sahaja.. Ya Allah s.w.t bantu lah hamba untuk mencari jalan penyelesaian dan tunjukkanlah... Amin..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails