Pages

Friday, July 31, 2009

Nur Qistina : Anak Sedara Aku ni Makin Kurus..




Cute kan pic baby ni kan.. Ni pic anak sedara aku beberapa bulan yg lepas.. Sekarang ni badan dia makin kurus... Kesian plak aku tengok.. Mungkin sebab mak dia diet, susu pun dah takde apa2 zat.. Hrmm.. Masa baby gebu je.. Hrnmmm.. Entah la ibu2 sekarang ni.. Mak dia kata dia xda selera nak makan.. Atau mak die yg malas nak suapkan makanan? Hahahaha.. Aku pun tak tau la.. Kalau tgur, cakap aku macam2.. Yelah, bukan anak aku.. At least aku caring ok.. Angah.. Angah.. Tak habis2 dengan keras kepala ko.. Apa nak jd la.. Nanti anak tu perangai macam ko n laki ko, macam mana la kan.. Hrmm... Semoga Allah s.w.t jadikan budak itu lebih baik dari mak dan ayah die.. Amin..

1 comment:

  1. cute lah...macam mix...putih pula tu...kalau dah besar mesti cun giler..

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails