Pages

Sunday, July 5, 2009

Perjalanan ke rumah tukang jahit baju di Cheras.. Mak Sham la.. Hhehehe..

Hari ni bangun lambat, jam 11am aku bangun.. hakhakhak.. Pada mulanya nak kemas rumah.. Tapi dah overdoss, malas aku nak kemas.. Hahahaah... Aku call naim cakap nak pi Cheras, cari rumah tukang jahit.. Mak si Sham leee.. Hheheehe... Semua kain yang aku beli semalam, terus antar ke mak si Sham.. Bila mak die ukur aku punye figure bdn.. Rasa macam segan la plak.. Badan dah besar.. Nak buat baju fesyen ape pun aku buntu.. Waa.. Takkan baju kurung je kot.. Akibat keseganan dan mak dia cakap mungkin x cukup kain, aku dah rasa x best dah.. Apa lagi, kena kuruskan badan ni.. Ko tengok la nanti Sham.. Akak kurus dr ko nanti.. Hahahahaa... Perjalanan nak ke rumah si Syam ni bersimpang siur.. Die cite separuh2.. Panas dowh.. Naik motor cari rumah die.. Rupa2nya dekat sangat la rumah die... Aku dah sampai terlepas ke highway.. Hehehe.. Yang memalukan.. Aku ni dah siap parking kat apartmen cendana.. Rupanya rumah die kat Seri Mulia.. Macam kampit je.. Nasib baik ko buatkan air untuk akak.. Kalu x.. Mau merah padam muka akak ni tau.. Hikhikhik.. Lepas minum air, aku n naim pun rasa Legaa.... Hheehe.. Tak sabar nak tengok kain tu nanti.. Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails