Pages

Friday, August 28, 2009

Business!! Business!! Permulaan bagi kami sekeluarga..

Business!! Business!!.. hehe..

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua.. Dengan segala petunjuk dariNya, saya telah berkecimpung dalam dunia perniagaan kuih muih.. Sebagai permulaan perniagaan, saya dan ibu saya telah memilih dua jenis kuih dari resepi turun temurun.. Kami memilih kuih tersebut berdasarkan pendapat saudara mara dan org awam.. dan digerenti sedaap oleh pelbagai pihak.. Kuih lain juga kami buat, cuma kami tidak mahu kualiti kuih ini terjejas dek kerana tidak menang tangan untuk membuatnya dan jualan kepada pelanggan terjejas.. Ini adalah permulaan bagi kami berniaga secara online.



.tart nenas.

50 biji : RM 24 / 100 biji : RM 44


.Tart nenas ni adalah menu utama bagi jualan kami, kerana inti nenas dimasak sendiri sehingga menjadi jem yang sangat lazat, adunan tepung juga dari doh yang bersesuaian.



.samprit.

50 biji : RM 19 / 100 biji : RM 34


.Samprit ibunda saya ni juga menjadi tarikan dari pelbagai pihak, dek kerana kelembutan dan keenakan rasanya.

Sesiapa yang berminat untuk menempah kuih tersebut, sila emailkan atau telephone saya..

* Sertakan sekali nama, alamat, no phone dan quantity..

Hubungi saya rabiatul adawiyah
No tel : 012-2396107
E-mail : rabiatul87@yahoo.com

Tarikh tutup tempahan adalah 11 September 2009. Tempahan akan diedarkan pada 15 September 2009. Klang Valley sahaja buat masa ini.. Terima kasih..

rabiatul adawiyah Copyright © 2009 http://rabiatuladawiyahzakaria.blogspot.com

1 comment:

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails