Pages

Monday, August 24, 2009

Puasa yang menguji aku...

Hari ni adalah hari ketiga aku berpuasa.. Minggu ni aku keje shift malam.. Balik pagi terus tido.. Bangun dah tengahari.. Selalu kita bangun tido mesti laparkan.. Adoi.. Sakitnya perut aku.. Kepala pun dah sakit.. Hrmmm.. Semoga bertahan.. Sekarang jam kat komputer aku dah jam 6.31 pm... Lagi 1 jam.. Waaa... Taraweh pun aku dah missed 3 hari termasuk hari ni... Aku lagi selesa berjemaah di Madrasah Al-Muttaqin.. Ada tazkirah yang membuat aku sedar sesuatu tentang kejadian alam dan anugerah Allah s.w.t... Kalau ada kenderaan sendiri kan bagus.. Leh pi sembahyang taraweh, pastu pi keje lepas taraweh.. Naik public transport pi keje amik masa 1 jam.. Nanti aku masuk lewat plak... Hrmm... Takpelah, dulukan yang wajib.. Hehehe.. Kawan2.. Selamat berpuasa.. Tahan la nafsu dan cobaan.. Semoga Ramadhan ini diberkati.. Aminn..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails