Pages

Sunday, August 2, 2009

.Public Figure.

Bercakap tentang "Public Figure".. Aku mula terasa aku dan kawan2 aku ni hot.. Hehehe.. Mana taknya, kemana kami nak pergi ada je org iri hati.. Hrmmm.. Ntah la.. Aku nak bg tahu kat org2 tu la kan.. Sebenarnya aku tak heran dan tak kesah pun bila ko cuba untuk buat org lain or aku jelous.. Sebab, aku tak rasa nak buat perkara yg ko buat.. Aku tak suka buat perkara yg sama ngan org lain.. Dan aku tak suka tiru orang.. This is me Okay.. So... Let we all go.. And dont disturbed..!! Ko punya hal aku tak amik tahu pun.. Aku juga ada hak nak pilih kawan yg aku suka.. Mereka adalah org yang x menyusahkan aku.. Dan paling penting yg tak busuk hati... They make my life happy, thats why im choosing them.. So, please step back and dont ruin my life and others.. Such a bullshit..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails