Pages

Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan Al Mubarak..



Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t.. Hampir sudah bulan Ramadhan yang di tunggu2.. Bulan Ramadhan kali ni aku terasa lebih bermakna.. Sebab aku dah dewasa dan tahu serba sedikit hukum hakam dan perkara yang perlu dilakukan semasa di bulan Ramadhan... Peningkatan ibadah dan menunaikan perkara wajib dapat dilakukan dengan tenang tanpa gangguan.. InsyaAllah.. Perkara yang aku nak lakukan pada bulan Ramadhan sangat banyak.. Sehinggakan aku sedih apabila Ramadhan pergi.. Mana taknya, segala amalan dan perkara yg aku lakukan di bulan Ramadhan sering diabaikan dan aku leka di bulan lain selain Ramadhan.. Hrmmm... Semoga aku menjadi muslim ISLAM yang setia dan patuh dengan perintahNya.. InsyaAllah.. Selamat menunaikan ibadah wajib kawan2...

Bulan Ramadhan ni dapat la aku kurangkan berat badan dan buat kuih raya banyak2.. Berbuka dengan family.. Hrmm dah lama sangat kami sekeluarga buat hal masing2... Yelah busy ngan kerja.. Bulan Ramadhan ngan Syawal je menyatukan kami semua balik.. Hrmmm.. Kepada sesiapa yang ruby telah sakitkan hati or terkasar bahasa atau ada perkara yang buat korang tak suka, menyampah, marah dan sebagainya kat rabiatul adawiyah zakaria.. Aku minta maaf dari hunjung rambut sampai hujung kuku kaki.. Semoga Allah s.w.t merahmati korang semua.. Amin..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails