Pages

Thursday, September 3, 2009

3 September 09 : Berbuka di Mary Brown.. Kureng la.. Hrrmmm... :(

Hari ni banyak plak plan nak berbuka puasa.. Si naim nak pi Bazaar la.. Makan McD laa.. Makan KFC laa.. Chicken Rice Shop laa.. Hrmm.. Alih2 die datang lambat... Bazaar kat bukit bintang ni lauk dah le cepat habis.. Hrmm.. Terpaksa la tukar menu... Dalam kepala aku ni dah pikir nasi kerabu.. Memandangkan perkara yg tak dijangka berlaku.. Aku pun tukar la juadah berbuka ke Mary Brown.. Ada staff purchase kat situ... Dapat la less skit untuk set ayam goreng.. Untuk item promotion xde diskaun.. huhu... Bagi aku juadah berbuka ni tak berapa best la.. Bagi tekak aku la... Hrmm.. Nasi kunyit, rendang ayam.. Rendang die masin la.. macam banyak "glutamat" aka Aji nomoto atau perasa.... Ni aku selitkan pic kat bawah ni.. Warna merah sebab sit kami warna merah and lampu malap2 gitu.. hehe...


.menu kami.



.mary brown package pamphlet.



.mary brown cup.



.hehe.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails