Pages

Tuesday, September 1, 2009

Tuesday 01 Sept 2009.... Alif Satar - Jangan Nakal : Sedap lagu nih..

Hehehe.. Post kali ni aku nak bg tau skit la kan.. Aku dok dengar lagu ni berkumandang di radio dah sebulan.. Akhirnya malam ni aku dapat gak cari lagu ni... Motif lagu ni aku cari sebab ada la gak skit kekuatan untuk aku tak fikir bukan2 ngan sayang aku tu.. Lagi pun sayang aku pun suruh dengar.. Huhuhu.. Im so suspicious... Fahami liriknya..

Alif OIAM - Jangan Nakal

Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Chorus
Please please please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar
Bukan untuk curang
Ohh.. Ooo..
Please please please
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang
Bawa yang kau pesan

Diriku untukmu

Semua tahu kau milikku
Semua tahu ku cintamu
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Ulang Chorus

Bukan aku terlalu
Mengawal sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu sayangi kamu
Ampunkan aku terlebih-lebih
Jagakan kamu
Ku cintamu
Kau cintaku

Ulang Chorus 3X

Diriku untukmu
Diriku untukmu

from my blog : http://rabiatuladawiyahzakaria.blogspot.com/

2 comments:

  1. hihi...ko terlalu nakal lah ruby...ahahahah...yela kdg2 lelaki ni lain sikit, nampak macam dorg tak suka tapi sebenarnya dorg syg...cuma tak reti nak tunjuk..bukan cam perempuan... sikit2 fikir yg bukan2...."touchinglah" or "hancinglah"....hahaha...apa pun berdoa je lah sbb kita tak tau apa yg berlaku belakang kita... well, I love that song too...so sweeeeeett..

    ReplyDelete
  2. hehe.. thanks alice... biasa la pompuan... alice, be my good friends.. u got reward.. hehe.. i doakan u kawen cepat.. hahaha..

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails