Pages

Friday, October 9, 2009

7 Wasiat Raja-raja Melayu (Malaysia)



Assalammualaikum semua, korang hayatilah setiap wasiat di atas.. Betapa beruntungnya kita berada di Malaysia.. Tetapi ada juga yang tak berpuas hati.. Mengenai isu kaum, kalau korang tak suka duduk kat Malaysia.. Pergi tempah tiket flight and balik Negara asal korang.. Tengok hierarchy keturunan korang.. Asal korang dari mana.. Paham2 sendiri la maksud aku..

Duduk kat Malaysia boleh berniaga, buka syarikat besar2.. Buka kilang besar.. Kahwin ngan melayu, dapat cop warganegara.. Pastu berlagak Malysian.. Lepas tu tubuhkan gengster.. Nak tegakkan bangsa bukan melayu.. Kami dah beri layanan baik.. Jangan sampai dipulaukan dan dihantar ke negara masing2.. Apalah cetek akal.. Hrmm.. Fikirkan keamanan dari duk membesarkan isu yang tak sepatutnya..

Bila Yang Dipertua Agung dan Raja-Raja bersuara, baru korang tahu langit tu tinggi atau rendah.. Berpijak pada bumi yang nyata.. Allahhuakbar!!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails