Pages

Saturday, October 10, 2009

Congratulation to Bella and Devit..

Assalammualaikum semua.. Kali ni aku nak enter frame kawan baik aku nih.. Mereka bernikah pada 08 August 2008.. Tapi aku tak sempat la nak menghadiri majlis pernikahan mereka.. Hadiah dia pon tak bagi2 lagi.. Ada jer kat dalam bilik aku nih.. Hehehehe... Hari ni, 10 Okt 2009, aku tetiba je nak buka myspace.. Dah lama gak aku tak on myspace.. Sekali tengok, kawan aku nih dah ada baby.. Rasa macam serba salah plak kat dia.. So, aku pon call dia and say congratz.. Bestnyer dah ada baby.. Baby dia putih and cute.. Geram jer aku tengok.. They got baby girl.. Nama anak mereka adalah Putri Qaseh Qalisya... Sedapp kan nama dia.. Secute baby tu.. One happy family at home..

Congratulation to Bella and Devit..


.majlis perkahwinan Devit and bella.



.mereka bercuti di Pulau Perhentian. Bestnyer...



.bella dah pregnant!!!



.bella dah lahirkan seorang baby girl, ini lah Putri Qaseh Qalisya.. Congratz Bella.


Bella and Devit,
semoga korang berbahagia selalu,... Dah ada org baru, diharap kehidupan akan lebih bermakna dan bersabar dengan dugaan.. Amin...

Putri Qaseh Qalisya,
Jangan nakal dan semoga berjaya dunia dan akhirat... Nanti dah besar, jaga mama and papa leklok eh..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails