Pages

Wednesday, October 28, 2009

Jus Mate 5 (Jus Diet Mate 5) - 28 Oct 09

Assalammualaikum semua... Hari ni aku cuti.. Aku banyak habiskan masa kat rumah jer.. Bangun pun lewat.. Hahaha.. Jam 10 pg aku bangun.. Hehehe.. So, kita start dari jam 10 pg la eh..

10 am      : Bangun tido, kemas tempat tido, mandi.
10.30 am : Breakfast makan Nasi Goreng dan mihun goreng.. Separuh dari pemakanan biasa.. Maknanya suku nasi goreng, suku mihun goreng. Minum air kosong jer..
1 pm        : Minum JDM5
6 pm        : Makan Petang dan Malam.. Makan mihun and nasi goreng pagi td je.. jimat... Minum air suam..
11 pm      : Tido

Peringatan!! Jangan lupa minum air suam tau..

Ni pic terbaru aku.. Kelmarin tangkap kat jamuan hari lahir nur qistina.. Aku rasa lengan aku dah kecik la.. Hehehe..


.perasan kurus skit. haha.

Pengalaman aku minum Jus Diet Mate 5 ni la kan.. First sekali, perut aku rasa kenyang jer.. Kalau makan breakfast and makan malam, perut ni macam tak boleh terima je kuantiti yang biasa aku makan macam dulu2 tu.. Aku minum air suam bergelen2.. Badan rasa ringan skit, sebab kerap buang hadas kecil.. Aku buang hadas besar pon masa aku bangun dari tido je.. Semua keluar.. Best!! Ringan jer badan nih.. Hrmmm.. Bertambah cantik lagi dengan penggunaan sabun "eumora".. Hehehe.. Alhamdulillah, ini semua pemberian Allah s.w.t.. 




No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails