Pages

Tuesday, October 13, 2009

Maaf, ungkapan yang susah untuk dilafazkan.

Kenapa bila dah bersedia minta maaf, org yang kita minta maaf egois pula.. Kenapa bila kita nak mengubah dan memulakan perhubungan itu begitu susah... Mungkin, disebabkan faktor orang sekeliling yang suka mentertawakan kehancuran sesebuah keluarga.. Hahahaha.. Patut la keluarga mereka pun tunggang langgang..

Sebagai anak, aku sedar kesilapan aku dan minta maaf.. Walaupun beberapa hari lewat.. Tapi, adakah korang sedar kesilapan korang terhadap ibu korang?? Walaupun ibu korang begitu baik memberi itu ini.. Mendengar korang tengking dan dia masih lagi boleh bertegur sapa dengan korang?? Baiknya ibu korang.. Mesti dalam hati dia dah bernanah.. Hrmm.. Susah nak dirungkai perasaan seorg ibu..

Aku hanya mampu berdoa yang terbaik untuk ibu aku..

Ramai sangat saudara mara aku dah tahu pasal blog ni.. Korang paham2 la saudara mara nih macam mana.. Dah blog ni "diari maya" aku.. Masalah timbul dengan post luahan hati aku... Ada je nak dijadikan bahan nak kenakan mak aku.. Tak pandai didik anak la.. Ibu gagal la.. Hrmmm.. Saudara, kekadang nampak baik, sebenarnya...?? Kwang.. Kwang. Kwang... Kesian mak aku..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails