Pages

Monday, November 9, 2009

Sengal ke atau hilang ingatan!

Hahaha.. Pertama sekali, aku nak gelak pepuas.. Hahaha.. Apa la sengal sangat aku nih... Aku sepatutnyer keje petang sahaja.. From 3 pm until 11 pm la kan.. Tapi, akibat dah hilang ingatan, aku datang keje pada waktu pagi.. Jam 7 am aku dah masuk kerja.. Pada mulanya memang aku tak sedar langsung dengan pertanyaan kak zaza.. Dia tanya aku " ruby kerja ke hari ni? OT eh??".. Aku pun jawab la.. "A'ah".. Lepas tu, aku tunggu la kak rina.. Sebab dia OT sama ngan aku.. Tapi sampai jam 8 lebih dia tak datang.. Terdetik hati aku nak buka schedule kat dalam helpdesk portal.. Nama aku mana ada pagi ni!! Nama kak rina pun xda.. Hahaha!!! Aku inform bos aku cecepat.. Nasib baik cukup tempat duduk and PC.. Kalau tak, kena balik la jawabnyer.. Dah le rumah jauh..

Tapi yang tak bestnyer, kena la tolak ot akan datang.. Sebab dah diganti pada hari ini!! Takpelah.. Rezeki Allah s.w.t ada dimana2 kan.. Hari aku kerja dari  7 am sampai 11 pm.. Wahahaha!!!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails