Pages

Monday, December 28, 2009

Cinta itu Dosa bagiku.

10 Muharram 1431

Tiap masa teringat dia
Dia pula terlalu baik bagi ku
Adakah dia jodoh ku
Aku buntu
Aku keliru
Aku takut
Ada kala cinta membuatkan hati aku gembira
Ada kala cinta itu membuatkan hati aku kecewa
Tetapi
Adakah cinta ini pasti
Pastikah sehingga akhir hayat
Pastikah dia untuk ku selama-lamanya
Adakah tiap pengorbanan berakhir dengan kebahagiaan

Dia sering bermain dengan madah-madah manis
Aku menjadi serba salah
Memilih antara dia, atau Nya
Arghh.. Sangat serba salah
Tetapi aku mencari cinta sejati dan hakiki
Jauh dari maksiat dan dosa
Dan akhirnya aku memilih dia
Dia yang satu
Yang selamanya bersama dengan ku
Ya Allah ya tuhan ku
Kaulah cinta sejati ku

Terima kasih kerana masih bersama dengan ku
Walaupun aku curang dengan mu
Aku abaikan mu
Aku berjanji akan setia dengan mu sehingga akhir hayat ku

Bersama denganmu selalu,

6 comments:

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails