Pages

Friday, December 11, 2009

Kena tegur.. Hukhukhuk..

Wahaha.. Semalam aku kena jumpa manager aku.. Kena warning pasal kedatangan aku yang melampau tahap gaban tak punctual.. Cuak sekejap tau.. Tapi apa-apa pun terima kasih la sebab tegur.. Hehehe.. Aku ni kalau dah kena smash skali, baru tak buat lagi.. Hahahaha..

Nak buat macam mana, benda dah jadi.. Aku sememangnya ada masalah dalaman yang aku sendiri tak tahu dan tak boleh nak kenal pasti.. Hrmm..

1 comment:

  1. btul tu.. salu nak kena tegur dulu baru insaf.. hehe..

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails