Pages

Monday, December 14, 2009

Para Hadirin dan Tetamu dan Saudara Mara di Majlis Khatan Hanafi

Penggunaan nama "ayu" akan berleluasa disini..ayu tu nama kampung rabiatul.. haha.. saya suka nama tu dan akan menjadi pujaan hatiku!

Entry kali ni ayu nak cerita skit pasal saudara mara yang hadir semalam.. Rindu betul kat mereka.. Ada juga yang tak sempat nak diambil gambar.. Sebab ayu dah tak menang tangan.. Nak bantu mak, bantu chu dan tangkap gambar.. Fuh.. memang basah ketiak i tau! hehe..

.Haji Abdul Rahman Bin Haji Tan Idris dan Anak-anak. Ayu dan anak-anak saudara yang lain panggil Pakcik Rahman.


.pakcik rahman dan para tetamu.

 
.pakcik rahman sedang mengait buah rambutan.



.tak dapat kait, panjat jer la pokok tu. hehe.



.sedang menikmati buah rambutan. sedaapnyer.. nak skit. hehe.



.amir, abu dan siti.


.abu, siti dan amir.



.abu syakireen anak sulong pakcik rahman.. (makan sorang nampak.. hehe.).



.siti syameem nurfatihah anak bongsu pakcik rahman (manisnyer..).

Muhammad Samir Haziq gambar bersendirian takde la pulak.. hehe.. next time akak capture banyak2 k.. :D


.Azam Umar Bin Haji Tan Idris dan Anak-anak. Ayu dan anak-anak saudara yang lain panggil Chu.


.aya dan chu sedang menikmati bubur kacang durian.



.aliya.. anak nombor dua chu.

Gambar hanafi (anak sulong chu), naim (anak bongsu chu) dan maksu (isteri) bersendirian dalam keadaan hot, macho, hensem, bergaya, anggun takda la.. Semua aksi panazz je.. hehe..

Candid Picture.. Yay!!



.ayu dan hanafi.. hanafi anak sulong chu.


 .anak-anak kecil.. yang berdiri tu Qistina.. yang baju purple tu Naim.. Qistina kena panggil Naim sebagai Pak Su okeyh.. hehe..



.Hanafi bergayut!! Esok nak sunat.. Macam mano neyh.. Hehe..



.fuyooo.. hebat.. hebat.. hehe.



.angah dan siti.



.angah dan abu.



.ayu and siti.



.adik beradik ku.. ayu, angah dan aya.. yay!! akhirnya berkumpul juga.



.maksu (isteri chu), pakcik rahman, mak cho (mak saya), Qistina (anak angah) dan chu.



.ayu dan opah ngah. dah lama tak jumpa. rindunya.



.ayu dan opah-opah.. hehe.. disebelah kanan tu opah tiri, tengah-tengah opah teh dan kiri tu opah ngah. Adik beradik atok.. Bestnyer kalau ada opah dan atok ayu.. Atok dan Opah ayu dah meninggal dunia lama dah.. Sedekah al-fatihah kepada mereka yang telah pergi..Sedih la pulak..



.saudara mara.



.siti bergayut!! mesti abah marah.. pakcik rahman jangan marah siti.. ayu yang suruh. sebab nak tangkap gambar.. hehe..

Senarai nama yang tidak hadir.. Harap-harap masa majlis akan datang korang hadir k.. Rindu tau.. Jangan bercakap pasal jemput atau tidak.. Dah nama saudara, sudah pasti nama anda semua berada disenarai teratas.. (Pastikan datang masa majlis ayu kahwin nanti eyh.. gatal la plak.. haha).. Pakcik Rahman, Chu, anak-anak opah ngah sememangnya akan hadir.. hehe..

1. Mak Long sekeluarga
Sepupu sepapat yang akan memeriahkan majlis.... sayang die org.. dari kecik die org dah sama-sama ngan ayu.. Sepuloh-sepuloh org ni kena ada okeyh! Die org tak datang majlis chu sebab die org bercuti ke langkawi.. best woo..

2. Pak Ngah sekeluarga
Kakak sedara ni dekat je ngan rumah ayu kat gombak tu.. susah nak jumpa sebab masing-masing sibok..

3. Pak Uda sekeluarga
Sejak ayu darjah tiga, tak pernah jumpa die org.. Ntah macam mana la rupa mereka.. Ada dengar cerita, ada yang dah kawin... Hrmm.. Korang datang okeyh! Nama korang pun ayu dah lupa..

4. Pak Lang sekeluarga
Ni pun macam biskut chipsmore.. Kekadang tu jumpa beberapa org je.. Susah nak nampak semua nya ada.. Nanti semua amik cuti and datang okeyh!

5. Pak Mat sekeluarga
Hrmm.. Selalunya ada je bila buat majlis kat kampong.. Tapi kali ni tak datang pulak.. Hrmm.. Tak meriah bila takda pakmat.. majlis ayu nanti datang okeyh!

6. MakTeh sekeluarga
Makteh, bg aku makteh selalu ada je kat kampong.. Sejak akhir2 ni busy bebenor.. Majlis ni sekali seumur hidup.. Diharap nanti tak menghampakan ayu k..

7. dan saudare yang lain.. ayu dah lupa la.. nanti nak minta bantuan pakcik rahman dan mak untuk ingat balik.. masa majlis ayu nanti, nak sediakan name tag.. baru terbaik!! hehe...

Salam sayang,

8 comments:

  1. zella : memang manis.. berebut kami semua masa buah tu dikait.. hehe..

    sue : tinggi? nanti lebih tinggi dari kak ayu dia macam mana?? hehe..

    ReplyDelete
  2. ramainyer sedara..meriah tul...

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails