Pages

Sunday, December 27, 2009

PMR 8A??? Wow!!

Assalammualaikum semua..
Wah.. Wahh.. kali ni memang tergempar punya berita kan..
Keputusan PMR dah keluar dan salah seorang adik sedara saya pula menduduki PMR..
Dengan usaha dia selama hari ni, saya dah jangka dia akan meraih lagi sekali kejayaan dengan dihujani A.. hehehe..



Kak ayu bangga dengan Abu Syakireen Bin Haji Abd Rahman!!
Dulu UPSR 5A.. Sekarang PMR 8A..
Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Allah s.w.t..
Semoga dengan kecemerlangan yang Abu raih ni, dapat memberi pembakar semangat untuk menggenggam A1 dalam SPM nanti!!
Kak Ayu akan doakan..
InsyaAllah..

Tahniah kepada ibu dan bapa kerana berjaya memupuk semangat kepada Abu Syakireen!!
Jangan lupa berterima kasih kepada mereka yer..

Perhatian kepada Rakan-rakan blog..
Apa hadiah yang perlu saya beri kepada adik saudara yang berjaya membuktikan kecemerlangan ni??
Any suggestion?? Next year dia masuk form 4..
Hadiah yang matang dan menjadi pembakar semangat kepada dia sekali lagi untuk SPM..
Inilah kali pertama saya nak beri sesuatu untuk tanda penghargaan..

Mari kita berdiskusi.. 

:D

xoxo,

8 comments:

  1. tahniah kat dia... aku x penah dpt straight As masa sekolah dlu. kt T_T uni lg la..PMR dpt 7A 2B. SPM menjunam teruk 3a je.. huhu

    ReplyDelete
  2. Fiffy Syafiqa Hazirah : saya pun tak pernah dapat straight A.. But saya boleh beri semangat jer kat dia.. Saya dulu bebal skit.. hwahwahwa.. :P

    ReplyDelete
  3. Aboi : KFC??? hrmm... mana buleh.. itu abah dia pun bleh belanja.. selain dari tu Aboi..

    ReplyDelete
  4. wooo best2. mm. bagi buku la kott kalau dia suka membaca :)

    ReplyDelete
  5. nn : dalam list memang ada nak bg buku tu.. tapi.. buku apa?? hehe... buku keagamaan atau berkaitan anatomi.. sebab cita-cita dia nak jadi doktor anatomi.. nanti saya nak cari buku tu.. hehe.. thanks nn..

    :D

    ReplyDelete
  6. hebat le dia tu.. tahniah.. buat dia.. apa kata awk belikan dia jam tangan... sy rasa tu sesuai kat dia...

    ReplyDelete
  7. WiraTLC : Jam tangan? saya amat yakin yang dia sudah memilikinya.. hehehe...

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails