Pages

Tuesday, January 12, 2010

Cuti-cuti Dalam Rumah!

Hari ni adalah hari keamanan sedunia saya.. Cuti dan tidak buat apa-apa.. Saya tak masak, saya tak kemas rumah, saya tak kemas bilik, dan saya hanya tido serta online internet tanpa buat apa-apa.. Tapi saya mandi okeh.. Selain kacau kawan saya di Facebook! Update blog pun.. hrmm.. Jam 12 baru saya buat dan publish secepat mungkin.. Hihihi..


.oopss!! ("!) ni gambar diambil oleh adik saya yang amat baik hati. (kena belasah ngan saya tadi..) hehe.

Adakah ini kepenatan yang melampau atau kemalasan yang sedang melanda? Hehe.. Anyway.. Hari ni jer la yang rehat betul-betul.. Cuti dua hari, isnin dan selasa.. Hari isnin dah keluar gi jalan-jalan.. Hari selasa dah membongkang.. Hahahaha...

Esok dah keje.. Arghh!!! Malas nyer.. alngkah baik dan bagusnya jika dok umah jer.. Hrmm.. Nanti bila dah dok rumah jer, nak keje plak.. Apa da.. Manusia tak pernah puas.. Hehehe..

Tak sabar nak tunggu esok.. Ada Blogger Night ngan Astro B.yond and Nuffnang!!

xoxo,

6 comments:

  1. bestnya tido..tlg mimpikan sekali ye...

    ReplyDelete
  2. bestnyer bermalas-malasan kat umah...

    dah lame tak malas...

    ReplyDelete
  3. ~asha~ : tolong mimpikan?? hehe.. nak mimpi apa?? saya pun tak mimpi apa-apa.. :D

    ReplyDelete
  4. ita cutevirus : dah lama tak malas?? hehe.. sekali sekala je bleh.. nanti kena hempuk dengan mak.. hehe.

    :D

    ReplyDelete
  5. biasa le... kita kenagak rehat.. tapi tak elok tido kat sofa... lain kali tido dalam bilik... anak dara kena jaga disiplin diri.. nanti kalau ada orang masuk meminang tak terkejut tengok awk terbongkang kat sofa tu... hehehehehe.

    ReplyDelete
  6. WiraTLC : Baik! Lain kali tido kat dalam bilik... tapi.. zaman sekarang mana ada org dtg meminang macam dolu2.. sekarang ni siap leh sms bagi tau rombongan nak sampai.. tu pasai bila majlis bertunang besar-besaran...

    ("!)

    ReplyDelete

Please leave a comment, i love you!! xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails